Світлини

Фото з важливих культурних подій

Далі>>

Аналітика

Про все важливе на культурному ринку України та за її межами

Далі >>

Авторизація

     
 
 
     
     
 
 
     
     
 
 
     
 
 
Якщо у Вас є новини про події культурного життя України і Ви прагнете оперативно поділитися ними зі світом, надсилайте їх на електронну адресу info@i-pro.kiev.ua, або телефонуйте на номер гарячої лінії (098)970-75-01
Український мюзік-хол. Довженко-Центр покаже на ОМКФ рідкісні українські мюзікли
Название (сокращённое отображение): 
З 16 по 19 липня на Одеському міжнародному кінофестивалі Довженко-Центр традиційно представить українську ретроспективну программу - стрічки, що висвітлюють маловідому історію українських музичних комедій

Цього року з 16 по 19 липня на Одеському міжнародному кінофестивалі Довженко-Центр традиційно представить українську ретроспективну програму. 

У межах ретроспективи «Український мюзик-хол» покажуть стрічки, що висвітлюють маловідому історію українських музичних комедій, знятих на Одеській та Київській кіностудіях у 1930-1970-х рр.

Українські мюзикли не так відтворювали сюжети офіційної ідеології, як підривали її, байдуже, що мимоволі, адже мюзикл – це жанр, у якому традиційний соцреалістичний кінематограф перемежовується із сміливою авангардною естетикою. Музичні, пісенні, циркові, естрадні номери, анімація є віддзеркаленням сюрреалістичного, психоделічного досвіду ранніх кіносеансів, а також європейського авангарду початку 20 століття.

Крім того, тогочасні мюзикли були чи не єдиним місцем, де радянський глядач міг цілком легітимно насолоджуватися «контрабандною» західною культурою: прислухатися до буржуазних мелодій та потай вбиратися у яскраві нерадянські костюми. 

«Радянська музична комедія – це передовсім винахід сталінського кінематографу 1930-х років. У цей самий час українська кіноіндустрія втрачає свою автономію та експериментальний характер. Натомість українська культура локалізується у світі архаїчного села. Українською мовою лишається лише співати й тужити за недосяжним минулим в межах відведеного буколічного простору. Утім, маловідома історія українських музичних комедій знятих на «периферійних» Одеській та Київській кіностудіях здається дивовижним прикладом співіснування конктрультурної та авангардної естетики в межах соцреалістичного канону», - каже куратор ретроспективи Станіслав Мензелевський, начальник науково-програмного відділу Довженко-Центру. 

У програмі ретроспективи: чи не перша музична комедія Савченка «Гармонь», яку ненавидів Сталін, але глядачі і критики жартома називають хуліганською «Землею», «Чорноморочка» - режисерський дебют випускника ВДІКу Олексія Коренєва, який був другим режисером «Карнавальної ночі» Ельдара Рязанова, «Літа молодії» - призабутий хіт від режисера «Королеви бензоколонки», музику до якого написав знаменитий Платон Майборода, естрадний дует Тарапуньки  й Штепселя,як можна побачити у музичній комедії «Їхали ми, їхали…» та неймовірно красивий «Поцілунок Чаніти».

Більшість фільмів буде показано з плівки.

Розклад показів: 

16 липня, 14:00, Червона зала (Фестивальний центр Родіна) 
«Гармонь» (1934, 56 хв, Ігор Савченко) 

16 липня, 21:30, Зелений театр
«Чорноморочка»(1959, 74 хв, Алєксєй Корєнєв)

17 липня, 16:00 Червона зала (Фестивальний центр Родіна) 
«Літа молодії» (1959, 76 хв. Олексій Мішурін) 

18 липня, 13:30, Червона зала (Фестивальний центр Родіна) 
«Їхали ми, їхали…» (1962 , 77хв, Юрій Тимошенко, Юхим Березін, Василь Лапокниш)

19 липня, 19:00, Червона зала (Фестивальний центр Родіна) 
«Поцілунок Чаніти» (1974, 77хв, Євген Шерстобитов).

 

 

Дата і час

23 липня 2018 року

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9